Labākās cenas!
Tikai no EUR 0.05 par zvanu!

Maksājiet tikai par veiksmīgi nodotajām ziņām, nekādu fiksētu izmaksu.

  • Ierīkošana: € 250.00 +PVN
  • Abonēšana: € 70.00 +PVN
  • € 0.05 +PVN par zvanu
Pasūtīt

Bieži uzdotie jautājumi

Pilnīgi nekādas. Visu nepieciešamo infrastruktūru, iekārtas, licences un slēgumus ar operatoriem nodrošina OSS Networks. Jums nepieciešams tikai dators ar interneta pieslēgumu. Bez tam - visi Jūsu pieprasījumi tiek apstrādāti tiešsaistes režīmā un mēs nodrošinam sistēmas 24x7 tehnisko uzraudzību.
Autodailer+ sākotnēji ir veidots, lai tas bez traucējumiem varētu veikt vismaz 10 000 zvanus vienas stundas laikā. Taču mūsu izveidotā tehniskā arhitektūra ļauj šo zvanu apjomu vairākkārtīgi palielināt pāris stundu laikā, ja rodas šāda nepieciešamība.
45% zvani, kurus veic uzņēmumu kontaktu centrs, ir paredzēti vienkāršas informācijas sniegšanai – atgādinājums par kavētu rēķina apmaksu, informēšana par pasūtījuma izgatavošanu vai informēšana par apkalpošanas pieprasījuma statusu. Labākajos Baltijas zvanu centros, darbinieks dienā var veikt līdz pat 150 šādiem zvaniem. Tātad nepilnu 3500 veikšanai uzņēmumam ir nepieciešams algot darbinieku, nodrošināt viņu ar atbilstošu darba vietu, aprīkojumu un piekļuvi uzņēmuma resursiem. Izmantojot Autodialer+, uzņēmumi, šos visus vienkāršos rutīnas uzdevumus var uzticēt mūsu servisam, pilnībā kontrolējot klientiem sniegto ziņu, un izvēloties apziņošanas intensitāti.
Ziņas saturu pilnībā kontrolē pasūtītājs, pats ierakstot balss paziņojumus. Šādiem ziņojumiem vēlams būt:
  • īsiem (līdz 45 sec.),
  • ļoti vienkāršiem,
  • precīziem,
  • ar precīzām instrukcijām zvana saņēmējam,
  • skaidri norādot zvanītāju.
Skaidrai un nepārprotamai ziņai ir kritiska nozīme - jo ziņas saņēmējs šo ziņu dzirdēs vienreiz un viņam nebūs iespējams uzdot skaidrojošus jautājumus. Tāpēc - tipiskie ziņojumu veidi, kurus saviem klientiem nodod Autodailer+ lietotāji ir šādi:
  • paziņojums par kavētu rēķina apmaksu,
  • atgādinājums par rezervāciju,
  • informācija par preces garantijas remonta statusu,
  • informācija par pasūtījuma izpildi.
Ja neesat pārliecināti, kā pareizi izveidot savu ziņu klientiem - mūsu speciālisti labprāt palīdzēs ar labākās prakses piemēriem, padomiem par ziņojuma struktūru un nepieciešamības gadījumā - profesionālu ziņas ierakstu studijā.